Thursday, July 12, 2012
kAKAK AWEK AQ YG X RETI JAGA MULUT
Hahaha menarik betul., Aq 'chat' dengan seorg pemarah, Afrina Fatini Ahmad Sopri. Ckp punyala berlagak cam diala tahu semuanya. Yup, die mmg tahu semuanya, tahu maki org, tahu ejek org. Dia x tahu bnyk perkara tapi ckp cam die tahu semuanya. Mmg menarik.
Yang paling lawak, die kata org x matang padahal dia lagi x matang. Lucukan? Betul2 x sedar diri perempuan tu. Tapi biasalah sifat manusia, kesalahan org mudah dia nampak, kesalahan sendiri, langsung buat2 x nampak. Betul2 melucukan
Apapun, kpd gadis gedik bernama Afrina Fatini Ahmad Sopri, terima kasih krn menunjukkan ke'matang'an anda. Sy amat hargainya
Sunday, May 13, 2012
panas giler dgn senior
Panas giler aq dgn senior2 aq skarang. Diorang ingat diorang senior, diorang dh bangus sangat. Diorang ingat diorang dh nk praktikal, diorang perasan diorang hebat sangat. Kalau camni perangai korang, mmg masa depan negara ini akan bertambah malap dengan kehadiran cikgu2 yg perangai cam korang, aq yakin mereka yg nk berubah menjadi manusia akan terus menjadi monyet malah lebih teruk dr monyet. Malu aq ada senior cam korang, perangai cam longkang, ada hati nk nasihatkan org, ada hati nk ckp pasal agama.
From this time, I do what I want to do. You don't like my real self, buzz off. U don't need weirdo like me and I don't need asshole and bitches like you. you asshole can go on and fuck your life. To me, you just nothing but some bastard that thinks so high and mighty about yourself when actually you just nothing.
Aq hanya mampu berdoa yg praktikal korang berjalan dengan lancar. Lepas tu, ko dh blah dr kolej jadi x perlula aq menyemakkan fikiran aq dgn perangai korang yang tahap maha gampang tu, yg cam setan tu.
Like i always said, why bother thinking someone that hate your company when you have someone that enjoy being your company. So, I won't bother about you and you don't need to bother about me
From this time, I do what I want to do. You don't like my real self, buzz off. U don't need weirdo like me and I don't need asshole and bitches like you. you asshole can go on and fuck your life. To me, you just nothing but some bastard that thinks so high and mighty about yourself when actually you just nothing.
Aq hanya mampu berdoa yg praktikal korang berjalan dengan lancar. Lepas tu, ko dh blah dr kolej jadi x perlula aq menyemakkan fikiran aq dgn perangai korang yang tahap maha gampang tu, yg cam setan tu.
Like i always said, why bother thinking someone that hate your company when you have someone that enjoy being your company. So, I won't bother about you and you don't need to bother about me
Friday, May 4, 2012
I hate my life
I hate my life.
I wish I can stay in my fantasy live instead of real life because in fantasy life, people appreciate me and I've been love by anyone else. Reality? I don't have a chance to show a girl how romantic I am. Why? They just think nothing but money and appearance.
I hate my life
I prefer my fantasy world because only that world, I enjoy being me and everyone love it. Only that world, all my fantasy thinking become reality. Only in that world, I can feel appreciated and enjoy my life to the fullest.
Maybe, just maybe, my life belong to fantasy world, where I can find my true love but at the same time, have a quite harem. I want to return to my fantasy world and stay there forever. I like it there, no suffering, no need to worry about any hard problem. You survive on your own story just the way you want.
I hate my life
I really wish it evolves around me, so I don't have to worry about small things and concentrate on big ones. I also wish I have 2 identities, one as normal people and another one as a superhero. But if it would be easy, I won't hate my life but since it didn't fulfilled, I hate it. Really hate it so much
I wish I can stay in my fantasy live instead of real life because in fantasy life, people appreciate me and I've been love by anyone else. Reality? I don't have a chance to show a girl how romantic I am. Why? They just think nothing but money and appearance.
I hate my life
The only girl that I can find to complete me is already dead, buried under the ground. The one that destined to be with me, disappear within the exist of earth. Why have I be the one without someone to be with me? Why the only one that destined to be me was gone and not coming back? I hate my life
I prefer my fantasy world because only that world, I enjoy being me and everyone love it. Only that world, all my fantasy thinking become reality. Only in that world, I can feel appreciated and enjoy my life to the fullest.
Maybe, just maybe, my life belong to fantasy world, where I can find my true love but at the same time, have a quite harem. I want to return to my fantasy world and stay there forever. I like it there, no suffering, no need to worry about any hard problem. You survive on your own story just the way you want.
I hate my life
I really wish it evolves around me, so I don't have to worry about small things and concentrate on big ones. I also wish I have 2 identities, one as normal people and another one as a superhero. But if it would be easy, I won't hate my life but since it didn't fulfilled, I hate it. Really hate it so much
Friday, April 27, 2012
SONNETS ABOUT MY BEST FRIEND
Petite in body with big and pure heart
Kinds to others, yet evil to deserve
To her, sun still shines even world apart
Hyperactive yet polite and reserve
The sun is shining when she first I knew
She always stays with me, through thick and thin
A promise been made, relationship grew
As life goes by, trouble always nothin
Evening comes when happiness and joy bloom
The envy of fate, Sorrow bites away
2 hearts collide and everything went gloom
1 person breaks and other fade away
But her spirits stay, forever remain
Nothing I can feel, not lonely nor pain
I really miss her. She is the only best friend that knows me inside out.
I really miss her. She is the only best friend that knows me inside out.
Sunday, April 15, 2012
UPIN & IPIN THE MUSICAL
Best gak Upin & Ipin the Musical smlm. Walaupun ada watak x der spt Devi dan Uncle Muthu tapi jalan ceritanya amat menarik. X sabar nk ke sana skali lagi
Friday, April 13, 2012
Patah Seribu
Patah Seribu - Shila Amzah
Teringat masa sekolah rendah. Masa tu ada 2 BFF, Mohd Firdaus & Puteri Amelia Diana Elmi. Kami bertiga memang rapat sehingga masing masing tahu rahsia masing masing. Namun bergitu, saya lebih close dengan Amelia. Dia sering memberi nasihat yang berguna disaat kami memerlukannya. Boleh dikatakan dialah sahabat yang terbaik.
Malah dia yang first sekali ajak saya kapel dgn nada yg Shila Amzah ckp di 2.24 hinggi 2.31. Mmg saya terkebil kebil jugakla 'Biar betul minah ni' tapi lama2 kami betul2 kapel dan saya mula menyayangi dia. Hubungan kami bertahan sehingga form 3 apabila dia pergi buat selama lamanya akibat leukimia. Sedih dan hampa sebab kami dah merancang untuk bersama sama. Tapi nak buat camner, Allah lebih menyayanginya.
Patah Seribu
Teringat masa sekolah rendah. Masa tu ada 2 BFF, Mohd Firdaus & Puteri Amelia Diana Elmi. Kami bertiga memang rapat sehingga masing masing tahu rahsia masing masing. Namun bergitu, saya lebih close dengan Amelia. Dia sering memberi nasihat yang berguna disaat kami memerlukannya. Boleh dikatakan dialah sahabat yang terbaik.
Malah dia yang first sekali ajak saya kapel dgn nada yg Shila Amzah ckp di 2.24 hinggi 2.31. Mmg saya terkebil kebil jugakla 'Biar betul minah ni' tapi lama2 kami betul2 kapel dan saya mula menyayangi dia. Hubungan kami bertahan sehingga form 3 apabila dia pergi buat selama lamanya akibat leukimia. Sedih dan hampa sebab kami dah merancang untuk bersama sama. Tapi nak buat camner, Allah lebih menyayanginya.
Patah Seribu
Tuesday, March 20, 2012
Kenangan yang tak dapat dilupakan
3 March 2012 mmg x dpt dilupakan. Konsert Amal yang menyeronokkan. Ada Afiq IK, Azzam IK2, Syada IK, Didi IK, Puteri IK3, Irish IK4 & Haqiem IK. Insya Allah, kalau sempat, saya nak ambik gambar
IK (Udin & Wada)
IK2(Fienaz, Ain, Jiha, Tasha, Arill, Maulud, Sam)
IK3(Deeba, Shazlin, Balqis, Farra)
IK4(Leen & Trisya)
Moga ia menjadi kenyataan
Short sem pun dah bermula tapi jadual belum keluar. Harap esok dah ada jadual. Walaupun hanya 2 subjek tapi TESL Methodology cam susah jer. But I will try my best. Chaiyok Kimi
Subscribe to:
Posts (Atom)
